En till tävling ;).

Hej alla! :D ;) :).
Dizzed här igen :D ;) :).
När jag läste inlägget med "Paolina9s tävling" så blev jag också sugen på
att göra en :D ;).
OCH DET SKA JAG :D :D :D ;) :).
Jo: Tävlingen går ut på att ni ska kopiera denna bild:

Om ni har Paint på eran dator ;). Andra rit program funkar också :D ;).
Ja.... Ni får använda vilka Rit-Program som helst helt enkelt ;).... För mig iallafall :D.
Och då ska ni rita: Kläder, hår (Om ni vill), smycken (Om ni vill) och massor av andra saker om ni
vill på den pandan ;).
Sen om ni har en blogg, då kan ni sätta bilden på eran blogg när ni är klar ;).
Men om ni ska sätta bilden på eran blogg så ska ni skicka en kommentar på detta inlägg att ni ska sätta bilden där..... Och så då ska ni ju säga eran blogg ;).
Men om ni inte har en blogg :S.... Tjaaaa...... Ja.... Då får ni skicka bilden på denna Mail:
[email protected] .
Såå.... Den finaste vinner ;).
Vinnaren kommer att få flera priser ;).
2:an får också priser ;).
Men den som kommer 1:a får mest priser ;).
Ni får rita HUR NI VILL på bilden på pandan ;).
Och om ni undrar vad priserna är ;)........ Så är priserna en överasskning ;).
Hejdå alla och Lycka Till, till tävlingen ;), om ni vill vara med :D ;) :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0