Hur man ändrar färg på texten

Hej allihopa! :P.
Nu ska jag berätta hur man ändrar färg på texten :D.
Jo det är en kod som man ska göra :S...... Men jag
hoppas att ni förstår :D.
Jo em... Såhär ska man göra:
Klicka på:
HTML (med en litten blå text) När du gör inlägg,
sen så ska du skriva den här koden:
<span style="COLOR: #???"> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! </span>
Efter där det står: "COLOR: #    Där står ju det: ??? och där ska du
skriva vilken färg du vill ha på engelska :).
Sen efter där det står: #???"> så står ju det: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! där ska texten vara
som du vill ha färg på :).
Men kom IHÅG att skriva hela den där koden på: HTML, inte på inlägget!!!!

Ni kanske förstog :).
Hejdå allihopa!

Kommentarer
Postat av: tassa09

Är det här dizzeds blogg???



///Linnsan09

2011-03-12 @ 11:04:22
URL: http://www.linnsan09.bloggplatsen.se
Postat av: dizzed (en av bloggens ägare)

Hej Tassa09.

Ja det här är min blogg men det är inte bara min,

det är också Paolina9s blogg :D.

Alltså vi har en blogg tillsammans som är den här bloggen :D.

Men jag har ju också dizzed.blogg.se ;).

//Dizzed.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0